ketot's story

Wednesday, June 1, 2011

surprise. ouhh terkejut.

assalamualaikum
title tu. haha. tak boleh bla kan.

31 may. semalam.
bosan gila malam malam duduk dalam bilik sorang sorang. roomate semua dah klua.
huwaaaaaa.
then tetiba azi text tnya bt apa. then aku ckp ngntok nak tdo dlm pkul 11.
before pukul 11 dia call suruh dtg bilik bwk camera. siyess aku dah pelik.
aku pk dia nak tgok gambar yg kitorg g jog petang tu. aku g jog petang tadi lah weyhh. ttak memenah nk jog tetiba lak rajin kan smlm. tp aku jln je. haha. round 1 uitm. best kut.
dah back to story.
aku tak bwk pun camera, aku bwk memory card je.
smpai bilik azi aku ketok lah. mmg tak lama plak lah minah ni buka. dia buka pintu tgok gelap. ehh apa jadah minah ni. tetiba sengih sengih. aku msuk je dorg semua nyanyi lagi birthday.
goshhhhh sumpah terharu weyhh. cuma air mata je tak mengalir. siyesss terharu gila gila gila. ramai kut smlm. classmate aku pun ada. mmg rugi pulak aku tak bawak camera. cisss.
buka lampu tgok ada kek. huwaaaa menjerit jerit terharu aku time tu. nak peluk zulha dia geli geli. blasah kang. haha. then pelok azi dgn aiman. dorg yg menganjur kan party tanpa izin ni. haha.
yg klaka time tu semua dgn baju tdo, serabai habes lah. and comel je.
ehh zulha. kek yg kau beli tu sedap ahh. cuma aku tak larat nak makan. huhuuu.


AZI, ZULHA, AIMAN. thanks korang. whoaaa korg buat aku happy gila gila weyhh. kenangan terindah beb.
sayang korang lah.
classmate aku pun thanks tau memeriahkan. terharu nih. heee

birthday this year mmg byk gila kejutan. weee~


hari ni 3 class tak ada. means aku tak ada class utk satu hari ni. so korang korang jangan jealous okay. HAHA. heaven gila. falling in love with uitm life !
tapi dah ada pra assignment. arghh tak tau nk bt mcm mana. blur gila.


bye bye :)

IM HAPPY, IM HAPPY, IM HAPPY ;)



No comments: