ketot's story

Wednesday, September 14, 2011

mereka, mereka dan mereka :)



hey heyy awak. *kenyit mata sikit. *_-

#entry kali ni ada berbau poyo sedikit. sekian

awak awak. saya nak bagi tau awak yang saya bahagia kat sini.
walaupun saya baru kenal mereka. tapi saya dah rapat dengan mereka.
mereka baik sangat. mereka 'gila' hokay. saya tak tahu lah kalau gelak dengan mereka ni sampai tak cukup perut kut nak gelak.#okay tak ada kaitan pun.

ini lah mereka. comel kan. hee.
tambah lak ajk lelaki kitorang. semua kata dia comel. haha.
ajk jangan marah nohh.

yang pakai baju hijau dekat tengah tengah tu lect pre calculus. miss izleen. aku adore gila dgn dia. setiap kata kata dia ada seribuu makna. betul tak tipu.


minggu ni minggu last class utk part 1.
ehh dah habis pun class. syiokkkkkkkkkkkkkkk.
class je yang habis. final comingg. jgn syiokkk sangat hokeyyy.
hari isnn tu dengan selasa tu kan. sebak pulak rasa. sobs sobs. yelaaa last kan dengan lect. next year dah tak ajar dah. huwaaaa. nak nangis ni. #kita betul sedih tau :'(


ini time statistic. yang tudung purple tu lect statistic. bukan yang posing over tu tau. tu azi. dia mmg over skit. #azi jgn marah haa.
tapi yang nampak ayu je tu. tu lah miss syuhada. comel kan.

muahhh pipi kiri, muahh pipi kanan.
love you miss. doakan statistic kitorang A++++ tau tau. hee


hari isnin tu kan class kitorang pukul 12. class pre calculus. heaven kan class lmbt. dah jangn dengki.
mula mula class tu batal sebab lect terkandas dalam banjir, tapi tetiba ada balik sebab lect sanggup pusing lalu kedah masuk ikut gate B. nampak tak kesanggupan lect kitorang semata mata nak jumpa anak murid kesayangan dia ni. comel kan. korang ada ke lect macam tu. #muka berlagak.

lepas tu kitorang gatai gatai lah g makan dkt cmart. alang alang nampak bas uitm. apalagi naik lah. cmart here we go. #bunyi macam jauh je. korang ada cmart? tak ada kan. okay jgn jealous. haaaa time ni yang aku kena dera ni. dorang buli aku. huwaaaa.

tengok dorang dera aku suruh aku minum sup. dah lah dlm mangkuk tu plak tu. aishhh asihhh.
akak kat sebelah tu pun tengok. malu malu #tutup muka.
mereka sangat kejam. dah lah aku tgh pedas makan ayam kepssii azi. azi thanks ayam tu.
#saja nak mention yang kita dapat makan kepssi.
padahal aku baru je lepas makan nasi ayam.
haiyakk. mcm mana nak diet ni >.<

nampak tak apa yang aku minum. sup+asklem+air strawberry. euww euwww. #okay tipu

lepas tu balik trus g class statistic. lambat setengah jam gara gara bas lembab heee. dah lah dengan plastik cmart. eeee maluuu. -____-


malam tu kitorang gegurl satu class berkampung dekat bilik FBI. cuci mata layan movie. auww auww. syeronokkkk ! dua movie weyh tengok satu malam. fessshhh time kitorang kumpul macam tu. happening kan kan.
dan disebab kan layan movie tu lah kitorang semua datang lambat kt class bell pagi tu. bt hal last class. #nakal ni.



#rewind. hari jumaat hari tu kan kan. kitorang last kesat. hureyyyyyyyyyyyy reyyy reyyyy. saat yang paling paling paling dinantikan. #lompattinggitinggi. aku cukup malas kalau time nak g kesat ni. dah lah jauh. panas lak tu. heww heww sunburn you alls.


all gegurl tau. khelass you alls tp group ni mmg best. santai gila. tak dak eh tension tension nak berkawat bagai.

balik tu kitorang g lah singgah damai. nak membela lemak. ehh ehh aku tak hokay. diet. huahahaha #gelak besar. lepas tu kan dorang dera aku. eee kejam kejam.

tengok dorang bagi aku makan laici kang. euww euww. aku sangat tak suka laici kang. sbb banyak bahan geli geli tu. tengok muka dah pening pening . #okay sangat ngada ngada. aku tahu aku manusia paling rugi dalam bab makanan. sekian.

ehh ehh, dek tak terlepas gak kena minum sup guna straw. huwaahahaha.
dua kali kut. sedap kan dek.

AZI, INTAN, MAR, AIMAN. korang tak terlepas dari siksaan kitorang hokayy. tungguuuuuuu.




auww auwwww. comel kan.
romantik kan kitorang kan. heww hewww
sila jangan tiru aksi ini.


kbaii

No comments: